رو نمایی از کتاب "چترها شکوفه می دهند" در مرکز 2 اسفراین

طی مراسمی از کتاب (چتر ها شکوفه می دهند) سروده مهدی رمضانی شااعر خوش قریحه اسفراینی در مرکز شماره 2 کانون اسفراین رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجواناان خراسان شمالی، در هفته کتاب و کتابخوانی طی مراسمی با عنوان ( چتری برای پاییز )با حضور اعضای ادبی مرکز شماره 2اسفراین ، اعضای انجمن ادبی سپیدار و انجمن شعر جوان  اسفراین از کتاب (چتر ها شکوفه میدهند ) سروده مهدی رمضانی شاعرخوب اسفراینی رونمایی شد.

صدیقه محمد آبادی مسئول مرکز شماره دو اسفراین با با تاکید بر معرفی شاعران و نویسندگان بومی استان به اعضای مرکز گفت: در راستای  عمل به این رسالت قرار شد در گام اول کتاب یکی از شاعران سپید سرای خوب شهرستان رونمایی شود و شاعر آن به مخاطبا ن کتاب معرفی شود.

عابدی مربی ادبی مرکز اسفراین و دبیر اجرایی انجمن ادبی سپیدار نیز با اشاره به این که نویسندگان خوبی در استان و شهرستان هستند تصریح کرد:معرفی کتاب هایی که پدید آورندگان آن در دسترس اعضای کلاس ادبی هستند می تواند باعث ایجاد انگیزه و تلاش برای پدید آورندگان آثار خوب و قابل توجه در بین آن ها شود.

ابراهیمیان مسئول انجمن ادبی سپیدار تیز بینی های شاعرانه را یکی از مهمترین ویژگی های این کتاب برشمرد و تصریح کرد:

شعر های کتاب در عین برخورداری از کوتاهی که ویژگی نوشته های مورد علاقه ی خوانندگان هم روزگار ماست، سرشار از تصاویر ناب ادبی است.

مهدی رمضانی شاعر کتاب (چتر ها شکوفه می دهند) که در تدارک رونمایی از مجموعه دوم خود است در این برنامه با بیان اینکه همراهی با کودکا ن و نوجوانان باعث شده است بخش زیادی از حس های خوب خود را مدیون آن ها باشیم افزود:اگر چه ظاهرا مخاطب کتاب ،بزرگسالان هستند اما هر کسی که بتواند از یک کشف ادبی لذت ببرد ،می تواند مخاطب این مجموعه باشد.

مسئول مرکز 2 اسفراین همچنین گفت: در این مراسم که با عنوان( چتری برای پاییز ) برگزار شد نویسندگان و شاعران شرکت کننده تازه ترین آثارشان را برای مخاطبان قرائت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =