کارگاه آموزشی "سرود" ویژه مربیان فرهنگی

برگزاری کارگاه آموزشی "سرود" به مدت 24 ساعت آموزشی ویژه مربیان فرهنگی مراکز فرهنگی هنری کانون استان مرکزی از تاریخ 98/9/2 لغایت 98/9/4 در اراک با حضور سهیل مطیعا در حال برگزاریست.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی کارگاه آموزشی "سرود " برای 26 نفر از مربیان فرهنگی به مدت 24 ساعت در سالن سینمای کانون از تاریخ  98/9/2 لغایت 98/9/4در حال برگزاریست .

در این کارگاه  که سهیل مطیعا تدریس آن را به عهده دارد در خصوص آموزش تئوری مقدماتی موسیقی، آموزش سلفژ، تست صدا و بخش عملی سلفژ ، تشکیل گروه های سرود و آموزش تکنیک  های سرود ، تشکیل گروه کر و آموزش رهبری سرودصحبت می شود.

سهیل مطیعا دانش‌آموخته رشته‌ موسیقی از دانشگاه موسسه آموزش عالی کنسرواتوار تهران، آهنگ‌ساز و نوازنده است و تاکنون با سازمان‌های فرهنگی مختلف از جمله: صدا و سیما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و... همکاری داشته و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به عنوان مربی سرود فعالیت می‌کند.

گفتنی است پودمان آموزشی " مهارتهای برقراری ارتباط موثر" ویژه مربیان مسوول فرهنگی به مدت 8 ساعت در گالری مجتمع کانون با تدریس مهدی نوروزی  در تاریخ 5آذر 98 برگزار خواهد شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =