نشست ادبی دو پنجره با حضور هوشنگ مرادی کرمانی برگزار شد

در آبان ماه ۹۸ همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کتاب لبخند انار توسط اعضای مراکز شهرستان شهرکرد نقد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری: برنامه ادبی دوپنجره با رویکرد نقدکتاب لبخند انار هم زمان با هفته کتاب  وکتاب‌خوانی درحضور هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده کودک ونوجوان باحضور فرزاد رحیمی مدیرکل استان، کارشناسان و مربیان مراکز و اعضا انجمن‌های ادبی مراکز شهرستان شهرکرد در مرکز مجتمع برگزارشد.

مدیرکل استان نیز ازحضور آقای مرادی کرمانی دراستان قدردانی و حضور ایشان را فرصت مغتنمی برای اعضا دانستندکه بتوانند از تجرب‌های وی درزمینه نوشتن استفاده کنند.

دراین نشست اعضا مراکز هر کدام به طور خلاقانه و براساس شخصیت‌ها وحوادث دیگر کتاب‌های مهمان برنامه خیرمقدم‌های خلاقانه‌ای ارائه کردند.

 6 نفرازاعضا مراکزبه نمایندگی دیگرمراکز نقدهایی را ازکتاب لبخند انار ارائه دادند و نویسنده کتاب پس  ازارائه هر نقد به توضیح نکات مورد توجه اعضا می‌پرداخت.

پس ازارائه نقدها سئوالاتی نیز به صورت کلی ازدیگرکتاب‌های این نویسنده شد و هوشنگ مرادی کرمانی پاسخ هایی ارائه داد.

وی در مورد این که چگونه می‌توان یک نویسنده شدگفت: هرانسان یک جهان است و از روی هر انسان می‌توان کتابی نوشت؛ و تنها راه آن خواندن وخواندن وخواندن کتاب‌هاست.

این نویسنده توضیحاتی کوتاهی نیز با توجه به پرسش حاضران درخصوص کتاب‌های مربای شیرین، تنور، آب انبار، پلوخورش و چند اثر دیگر ارائه داد.

فضاسازی متناسب، آماده سازی اتیکت هایی که معرف شخصیت وآثار این نویسنده است، نیز از فعالیت‌های جنبی این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =