رونمایی از سه عنوان کتاب کودکان در هفته کتاب‌خوانی

همزمان با هفته کتاب‌خوانی از سه عنوان کتاب در شهر فرخ‌شهر رونمایی شد.

به گزارش اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری طی هفته کتاب و کتاب‌خوانی، برنامه‌های مختلفی برای کودکان و نوجوانان برگزار شد که یکی از این برنامه‌ها، همایش خانواده کتاب‌خوان با اجرای بخش‌های مختلف از جمله شعرخوانی، سرودخوانی، ارائه نقد از کتب نویسندگان بزرگ کشور در شهر فرخشهر بود.
در حاشیه این برنامه لیلا جعفری مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر فرخشهر اظهار داشت: این همایش به منظور توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی در بین کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شده که طی آن از کتاب‌های کودک نویسندگان بومی شهر رونمایی ‌شد.
وی افزود: دو عنوان کتاب از محمدعلی شماعی با عناوین" سروش کوچولو مسافر آسمان‌ها" و " شهر فرشته‌ها" و همچنین کتاب" برای فردا" از اختر شاکریان رونمایی شد.  
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر فرخ‌شهر گفت: در پایان این برنامه، دو طرح کتاب‌خوانی با عناوین "گلخانه کتاب" و "باغ کتاب" به منظور ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی و  تقویت انگیزه کتاب‌خوانی در کودکان و نوجوانان، در این مرکز افتتاح شد.

 
جعفری، نقد کتاب "لبخند انار" هوشنگ مرادی کرمانی را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در این مرکز برشمرد و گفت: نوجوانان به نقد این کتاب پرداختند که فعالیتی ارزنده جهت آشنایی هرچه بیشتر این نوجوانان با نویسندگی  و علاقمندی به کتاب‌خوانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =