کد خبر: 293364
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
بازدید 2975
یادواره کوچکترین شهید دانش‌آموز استان کرمان برگزار شد

یادواره علی ذاکری کوچکترین شهید دانش‌آموز استان کرمان با همراهی نمایشگاه «از تبار باران» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منوجان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون کرمان در قالب نمایشگاه« از تبار باران»، همراه با یک تابلوی اختصاصی از شهید علی ذاکری در لحظه شهادتش که با همت آفرینش‌های هنری کانون کرمان ساخته شد، این یادواره را یاری کردند.

بنابر این خبر، یادواره‌ی شهید علی ذاکری با همت آموزش و پرورش و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و دیگر ارگان‌ها به منظور انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان، ۴ آذر ۹۸ در منوجان برگزار شد.

این در حالی است که، شهید علی ذاکری از روستای بنک شهرستان منوجان و برادر شهید محمد ذاکری کوچکترین شهید دانش‌آموز استان است که در سن ۱۲ سالگی عازم جبهه شده و به شهادت رسیده است.

نمایشگاه« از تبار باران»، شامل ۲۹ تابلوی دست‌سازی است که با تکنیک «پاپیه مانشه» به صورت صحنه‌ای از زندگی شهدای شاخص استان ساخته شده و به همراه بروشورهای همراه، به معرفی این شهیدان می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =