کد خبر: 293369
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
بازدید 1351
تجربه‌ی شیرین کتابخوانی اعضای کانون در بازیتو قشم

اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قشم حال خوش خواندن را در بازیتو جزیره قشم تجربه کردند.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون هرمزگان،  اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری قشم، هم‌زمان با فصل پویش فصل یار مهربان کتاب، تجربه‌ای  شیرین و به یاد ماندنی حال خوش‌خواندن را در بازیتو قشم تجربه کردند.

فرحنازشهنوازی مسول مرکز قشم گفت: پویش فصل یار مهربان کتاب هرمزگان که از پاییز ۱۳۹۸ آغازشده است و تا دی‌ماه ادامه دارد در شهرستان قشم از مکان بازیتو جزیره آغاز شد.

وی افزود: ایجاد زمینه‌های مختلف کتاب‌خوانی برای کودکان و تجربه کتاب‌خواندن در فضاهای شاد برای کودکان بسیار لذت‌بخش است و پویش فصل یار مهربان کتاب یکی از دیگر فرصت‌های بسیار غنی و ارزشمندی است که فعالیت کتابخوانی را در قالب‌های مختلف قصه‌گویی، بلند خوانی، شعرخوانی، معرفی کتاب و... و. در فضاهای جدید تجربه کنند.

شهنوازی بیان کرد:  فضای شاد بازیتو بهانه‌ای شد تا هنر  کتاب‌خوانی را در حین بازی و شادی به شیوه‌های خلاق به کودکان معرفی کنیم. و کودکان در حین بازی در فضاهای مختلفی چون استخر توپ به خوانش، روخوانی وبلند خوانی کتاب مشغول شدند.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قشم گفت: دراین برنامه علیرضا زمانی موسس بازیتو و رحمان بارگاه سلیمانی روانشناس و مشاوره کودک وخانواده بازیتو حضور داشتند.

شهنوازی خاطر نشان کرد: علی‌اکبر زمانی موسس بازیتو فرصتی برای اعضای کانون پرورش فکری فراهم آورد تا علاوه بر لذت بازی کردن، لذت خوانش کتاب در حین بازی را هم تجربه کنند.

معرفی کتاب کرم اندازه گیر همراه با بازی  و ورزش و آموزش اوریگامی کرم کاغذی، مسابقه حدس بزن بپر تو استخر توپ، بازی وشادی، م اهدای کتاب‌های انتشارات کانون توسط اعضای کانون قشم  به کتابخانه بازیتو از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.

گفتنی است این برنامه فرهنگی با همکاری علیرضا زمانی دکترای زبان انگلیسی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قشم وموسس  ومدیر بزرگترین خانه ی  کودک قشم  (بازیتو) برگزار شد.

بازیتو یا خانه کودک بزرگترین خانه‌ و سرزمین بازی کودک در قشم می باشد که توسط علیرضا زمانی استاد دانشگاه دکترای زبان انگلیسی وعضو هیات علمی  دانشگاه آزاد اسلامی قشم سال ۱۳۹۷ در قشم  با هدف اهمیت به مقوله ی بازی و  تاثیرات آن در زندگی  آینده کودکان در جزیره ی قشم راه اندازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =