درخشش دو مربی کانون استان همدان در بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه دو کشور

مربیان کانون پرورش فکری استان همدان از بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه دو کشور دست پر بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه دو کشور که عصر روز دوشنبه ۴ آذرماه ۱۳۹۸ درسالن اجتماعات اداره کل کانون لرستان در شهر خرم آباد برگزار شد، با اعلام برگزیدگان این دوره از این رقابت‌ها ازسوی هیئت داوران به کارخود پایان داد وپنج برگزیده به عنوان منتخب این مرحله به عنوان راه‌یافته به بخش ملی معرفی شدند.

بر همین اساس حمید گلی، محسن هجری و علی خانجانی داوران این جشنواره از میان ۳۵ قصه‌گو از هفت استان قم، مرکزی، همدان، کرمانشاه، ایلام و کردستان و لرستان در مدت دو روز، برگزیدگان راه‌یافته به مرحله ملی این دوره از جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را انتخاب و معرفی کردند.

در آیین پایانی این جشنواره احمد عسگری مربی سیار روستایی فامنین از استان همدان با قصه «یک راه بهتر» برگزیده راه‌یافته به مرحله ملی و پایانی و هم‌چنین فریبا عزتی‌حق از استان همدان با قصه «آقای هزارپا و کفاش» به عنوان قصه‌گوی شایسته‌ی تقدیر معرفی شدند.

شایان ذکر است ۵۹۸  قصه‌گو در ۷ استان در بخش زنان و مردان در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت کردند که پس از برگزاری جشنواره‌های استانی ۳۵ نفر به مرحله منطقه‌ای راه یافتند و از این تعداد پنج نفر در مرحله بین‌المللی که هم‌زمان با شب یلدای ۹۸ در تهران برگزار می‌شود به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =