کاروان «پیک‌امید» کانون فارس به روستاها می‌رود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس که پیش از این به‌منظور خدمت‌رسانی به کودکان ونوجوانان مناطق روستایی، کم‌برخوردار و بحران زده در قالب «پیک‌امید» فعالیت خود را آغاز کرده، روز پنجشنبه ۷ آذر ماه با حضور در روستاهای اسلام‌لو و سنجانک به ارائه فعالیت می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، امداد فرهنگی «پیک‌امید» با هدف ارائه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، نابرخوردار و مناطق بحران‌زده، همچنین ایجاد مدیریت برای آمادگی دائمی و اقدام مؤثر و مفید در خدمت‌رسانی فرهنگی به مناطق کم‌برخوردار و حضور مؤثر در شرایط وقوع بحران‌های طبیعی برای امیدآفرینی در میان کودکان و وجوانان و ترویج روحیه‌ی کار داوطلبانه و فعالیت‌های جهادی میان مربیان، هنرمندان و نویسندگان حوزه‌ی کودک و نوجوان فعالیت خود را برای کودکان و نوجوانان در طول سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، امداد فرهنگی در سطوح ملی و استانی برگزار می‌شود. در استان فارس نیز با تشکیل جلسه‌ برنامه‌ریزی، کاروان‌های «پیک‌امید»  متشکل از واحدهای سیار و مربیان داوطلب تشکیل شده است و دومین امداد فرهنگی سال ۹۸ کانون فارس فردا پنجشنبه ۷ آذر ماه در روستاهای  اسلام‌لو و سنجانک صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =