تقدیر ازچهارده عضو برگزیده استانی  کتابخوان در مرکز2 بجنورد

از چهارده عضو کتابخوان برگزیده استانی در مرکز فرهنگی و هنری شماره2 بجنورد تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، همزمان با آخرین روز از هفته کتاب  مدیر کل کانون پرورش فکری در مرکز شماره 2 بجنورد حضور یافت از 14 عضو برگزیده کتاب خوان استان در این مرکز تقدیر کرد.

«اسماعیل عسکری» با بیان اینکه که از 20 کتاب خوان برگزیده استانی 14 نفر از مرکز شماره 2 بجنورد بودند، عنوان کرد: مطالعه کتاب و کمک به ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه از سنین پایین بنیان گذاشته می شود و اعضای کانون می توانند بهترین مروجان در این زمینه باشند.

وی در ادامه در جریان برنامه ای که در حاشیه تقدیر از اعضای کتاب خوان انجام شده بود، گفت: ترویج کتاب خوانی حتی با زبان های بومی و محلی اقدام مثبتی است که می تواند به واسطه خانواده ها در کنار فرزندان صورت پذیرد.

گفتنی است آرزو افشین، سحرناز مرادی، آزاده افشین، النا نوروزی، ستایش رادار- زهرا پناهی، مهدیه آخی زاده، روشن مرادی، شیدا وحیدی، اشکان قبادی، سونیا ساروجه، فاطمه پناهی، دنیا دژوان و نسیم خسروی چهارده عضو برگزیده استانی در زمینه کتاب خوانی بودند

شمع چهارمین سال فعالیت مرکز شماره 2 بجنورد فوت شد

در این مراسم که با حضور مدیر کل کانون و کارشناسان ستادی برگزار شد در حضور اعضا و خانواده هایشان شمع چهارمین سال فعالیت مرکز شماره 2 بجنورد فوت شد.

این مرکز فرهنگی و هنری آذرماه 1395 افتتاح شد و در حال حاضر یک هزار و دویست عضو دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =