شورای آموزش و پژوهش در مجتمع کانون زاهدان فعالیت خود را آغاز کرد

شورای آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان نخستین جلسه‌ی خود را برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، شورای آموزش و پژوهش در مجتمع کانون زاهدان فعالیت خود را آغاز کرد.

در این جلسه، که با حضور اعضای شورا و با هدف برنامه‌ریزی در خصوص ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش برگزار شد، مسعود خاکسفیدی، سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان، به عنوان رییس شورا، مهتاب سارونی، کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی استان و زهرا پردل، کارشناس ادبی، به عنوان عضو اصلی و بی‌با رهسپار، کارشناس آموزش و پژوهش، با عنوان دبیر شورا انتخاب شدند.

در این جلسه، هم‌چنین فرید فرهمند، کارشناس روابط عمومی کانون، نیز به عنوان عضو مهمان در جمع همکاران حضور داشت.

در ادامه حاضران در جلسه ضمن اشاره به فعالیت‌های پژوهشی انجام شده در مراکز و ضرورت توجه ویژه به آنها، برنامه‌های پیشنهادی خود برای اجرا در هفته پژوهش را عنوان کردند.

قابل ذکر است دستورالعمل تشکیل شورای آموزش و پژوهش با هدف «بالابردن کیفیت و تقویت یکپارچگی در سیاست‌گذاری‌ها و نهادینه کردن برنامه‌های آموزشی و پژوهشی، برنامه‌ریزی و هماهنگی اجرایی در امور آموزشی و پژوهشی کانون و همسویی در پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی» از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به استان‌ها ارسال شده است.

در شرح وظایف این شورا نیز مواردی از قبیل تعیین اولویت‌های آموزشی، آسیب‌شناسی برنامه‌های آموزشی و پژوهشی اجرا شده، بررسی طرح‌ها و پیشنهادهای آموزشی و پژوهشی همکاران، فراهم نمودن زمینه‌ی تعامل کانون با سایر موسسات آموزشی و پژوهشی مرتبط با کانون و... دیده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =