کد خبر: 293415
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
بازدید 335
برگزاری ۲ دوره آموزشی برای مربیان فرهنگی و پستی استان همدان

دوره‌های آموزشی «تشویق خلاقیت و خیال‌ورزی در کودکان و نوجوان» و «پرورش جنبه‌های رشد» برای مربیان فرهنگی و پستی کانون پرورش فکری استان همدان در سالن گالری مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان در حال برگزاریست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان مربیان فرهنگی و پستی کانون به مدت ۴ روز در ۲ دوره آموزشی شرکت می‌کنند. دوره آموزشی «تشویق خلاقیت و خیال‌ورزی در کودکان و نوجوان» در تاریخ ۴و۵ آذرماه و دوره آموزشی «پرورش جنبه های رشد» در تاریخ ۶و۷ آذرماه در سالن گالری مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان برگزار می‌شود.

گفتنی است مدرس دوره «تشویق خلاقیت و خیال‌ورزی در کودکان و نوجوان» مجتبی پهلوسالاری دکترای تخصصی روانشناسی تربیتی و مدرس دانشگاه است و دوره «پرورش جنبه‌های رشد» را شیرین شکیب کارشناسی‌ارشد روانشناسی‌تربیتی و مشاور بسیاری از ارگان‌های دولتی برای مربیان کانون تدریس می‌کند.

هدف از برگزاری این دوره‌ها برای مربیان، آشنایی با اهمیت خلاقیت و خیال‌ورزی در رشد کودکان و نوجوان و راه‌های پرورش این توانایی‌ها در بین اعضای مراکز بوده و هم‌چنین آنها ارزش بازی در زندگی کودکان، نظریه‌های بازی و مقایسه آنها با یکدیگر را می‌آموزند.

شایان ذکر است این دوره‌ها به صورت کارگاه عملی برگزار شده و ۳۰ نفر از مربیان کانون با راهنمایی مدرس دوره، تمامی مفاهیم تئوری را به صورت عملی و با توجه به اهداف کانون پرورش فکری تمرین می‌کنند.

از برنامه‌های جنبی این کارگاه، با توجه به حضور همکاران شهرستان و هم‌زمانی با برپایی نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب‌بازی، سرگرمی، لوازم و تجهیزات آموزشی بازدید از غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این نمایشگاه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =