«بسیج و روشنگری اجتماعی»، عنوان نشست نوجوانان با بسیجیان

مرکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان تالش نشست «بسیج و روشنگری اجتماعی» را با حضور جمعی از دانش‌آموزان نوجوان برگزارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این نشست هم‌زمان با هفته بسیج و با هدف تبیین  نقش و کارکردهای این نهاد مردمی در روشنگری اجتماعی برگزارشد.

برهمین اساس، «زهرا نوبهار» سرمربی سپاه منطقه‌ای شهرستان تالش و فعال اجتماعی، به‌عنوان میهمان در این نشست حضورداشت و درارتباط با فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی با اعضای نوجوان کانون به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

نوبهار دراین میان به پیامدهای استفاده نامطلوب از فضای مجازی و تاثیر آن بر رفتارفردی و اجتماعی مخاطبان نیز اشاره‌کرد و مدیریت این مهم را از سوی فعالان عرصه‌های اجتماعی خواستارشد.

 میهمان این نشست، دیگربخش سخنان خود را به اهمیت عفاف و حجاب اختصاص‌داد و در ادامه با تاکید بر نقش روشنگرانه بسیج گفت: توجه به مسایل روزمره و همراهی با نیازهای جامعه، تقویت توان استدلال منطقی مخاطبان و مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان، بخشی از این حرکت‌های هدف‌مند به‌شمارمی‌رود.

برپایه این گزارش، مرور دست‌آوردهای چهل ساله بسیج، دعوت از حاضران برای همراهی افزون‌تر با این مجموعه‌ی مردمی و پاسخ‌گویی به پرسش‌های حاضران، ازدیگربرنامه‌های میهمانان بسیجی این نشست ‌بود.

گفتنی است، ویژه برنامه‌های ۴۰ سالگی بسیج امسال با شعار «بسیج ۴۰ سال خدمت؛ جهاد و شهادت» از پنجشنبه ۳۰ آبان تا چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ در سراسر کشور برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =