حضور بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون فارس در میان کودکان عشایر

بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با حضور در بین کودکان و نوجوانان عشایری به فعالیت می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، مرکز آفرینش‌های ادبی در طول سالیانی که از عمر کانون می‌گذرد  با برنامه‌های مختلف به شیوه مکاتبه‌ای سعی در بالا بردن سواد خواندن و پرورش شاعرانگی و نویسندگی اعضای خود در مناطق محروم و فاقد مربی ادبی کرده است.

این بخش برای اولین بار در استان فارس قصد دارد خدمت‌رسانیش را به بچه‌های عشایر برساند. بر این اساس جلسه‌ای با حضور هسته‌ی مرکزی تور کتاب کودک، معاون محترم فرهنگی و کارشناسان آفرینش‌های ادبی در اداره کل کانون فارس برگزار شد. تور کتاب کودک،گروه مردم نهادی است که در حوزه ترویج کتاب‌خوانی و توسعه متوازن فرهنگی و همچنین تأسیس کتابخانه‌های سیار برای کودکان عشایر فعالیت می‌کند. در این جلسه اعضای تور کتاب و کارشناسان آفرینش‌های ادبی با فعالیت‌های یکدیگر آشنا شدند.  

سعیدرضا کامرانی، معاون فرهنگی کانون فارس، برگزاری جلسه را نقطه‌عطفی برای شروع فعالیت‌های مشترک بین بخش مکاتبه‌ای و تور کتاب کودک دانست و برای خدمت‌رسانی به کودکان محروم عشایر قول مساعدت داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =