تقدیر مدیر عامل از مدیر کل کانون فارس

فاضل نظری با اهدای لوح از زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس برای میزبانی شایسته جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون فارس، فاضل نظری در نشست فصلی مدیران کانون که از ۵ تا ۷ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران برگزار شد بر کیفی‌سازی فعالیت‌های کانون و اجرای برنامه‌های عمیق و اثرگذار و پرهیز از کارهای سطحی و گذرا برای کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: نگاه کمیت‌گرا برازنده شرایط امروز کانون نیست.

رییس هیات مدیره کانون گفت: مراکز فرهنگی هنری کانون نیازمند احیا و ایجاد هوای تازه است در این زمینه باید کتاب‌های جدید را به این مراکز تزریق کنیم که این کار هم با افزایش تولید کتاب‌های جدید چاپی و صوتی و تجدید چاپ کتاب‌های قدیمی و خرید کتاب از ناشران دیگر صورت می‌گیرد و کتاب‌خانه‌های کانون می‌توانند بهترین مشتریان آثار تولیدی ما باشند. باید به سرعت، این آثار در اختیار کودکان و نوجوانان در سراسر کشور قرار بگیرد.

فاضل نظری همچنین ایجاد زیر ساخت‌های الکترونیکی و رایانه‌ای را در کانون ضروری و از اولویت‌های اساسی این تغییر در کانون عنوان کرد و یادآور شد: دیگر نمی‌شود جایی مثل کانون را با شیوه‌های ۴۰ سال پیش اداره کرد. باید به تغییر شیوه مدیریت در این مجموعه اهمیت بدهیم و بخش مهمی از اقدامات را به زیرساخت‌های رایانه‌ای اختصاص دهیم، روزآمدی دانش و مهارت‌ها در این حوزه، نیازمند آموزش است و برای این تغییر باید آماده شویم.

وی اظهار امیدواری کرد با ایجاد کانون مجازی در کنار مراکز کانون به اطلاعات واقعی‌تری درباره‌ی فعالیت‌ها و مخاطبان کانون دست پیدا کنیم در عین حال این کار مساله داده‌سازی را در همه حوزه‌ها محدود می‌کند.

او در همین حال طرح ایجاد زیرساخت‌های تولید انیمیشن در مراکز کانون را از جدیدترین برنامه‌هایی عنوان کرد که به‌زودی با محوریت معاونت فرهنگی و همکاری معاونت تولید کانون با هدف جذاب‌تر کردن مراکز کانون برای نوجوانان اجرا می‌شود.

در این نشست فصلی، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس و مدیران کل میزبان جشنواره‌های منطقه‌ای قصه‌گویی مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =