کد خبر: 293474
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
بازدید 468
برگزیدگان کتاب دوست‌داشتنی من اعلام شد

برگزیدگان مسابقه کتاب‌سازی ویژه اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در سال ۹۸ اعلام شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کتاب« جوجو کوچولو  تی تاب تی تاب، بدو»  کاری از نازنین زهرا خواجویی با مربی گری مهدیه عاقبتی، «آسیاب» کار مشترکی از فاطمه جمشیدی وسارا رستمی‌گوهری و «آدم کوچولوی گرسنه» کار مشترکی از فاطمه حسینی و ماهک امامی از مرکز جوپار با مربی‌گری محبوبه نژادصادقی به عنوان کتاب‌های دست‌سازبرگزیده مراکز فرهنگی‌هنری کانون کرمان با داوری کارشناسان فرهنگی کانون کرمان انتخاب شدند.

این درحالی است که، این برنامه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی واجرای برنامه‌های کتاب محور در مراکز فرهنگی‌هنری با محوریت تقویت سواد خواندن بر اساس چهار مهارت خوانداری، نوشتاری، شنیداری و گفتاری درپی یافتن مسیرهای نوین برای ایجاد اشتیاق کودکان و نوجوانان به سوی مطالعه عمیق، منسجم و اثر بخش است.

بنابر این خبر، از مراکز انار، عنبرآباد، سیرجان و پستی شهربابک هم بدلیل حضور و ارسال اثر در بخش طرح های خلاق ویژه مربیان و مراکز شماره شش کرمان و بردسیر یک در بخش تهیه فیلم و کلیپ ویژه اعضاء تقدیر وتشکر بعمل می آید.

گفتنی است، مراکز جوپار و شماره شش کرمان بیشترین آثار ارسالی در بخش کتاب‌سازی را داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =