کد خبر: 293541
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
بازدید 290
آغاز رای‌دهی قصه‌های ۹۰ ثانیه جشنواره قصه‌گویی/گلستانی‌ها چشم به راه مردم

فرآیند رأی‌دهی به قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آغازشد و چهار اثر قصه‌گویان گلستانی در میان ۱۴۷ قصه‌ی راه‌یافته به این مرحله قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، از میان آثار ارسال شده به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با نگاه هیات انتخاب ۱۴۷ اثر به عنوان قصه‌های برتر انتخاب و برای داوری در اختیار هیات داوران قرار داده شد که در این بین۴ قصه‌گوی گلستانی نیز حضور دارند.

در بخش قصه‌های‌ ۹۰  ثانیه بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی علاقه‌مندان به قصه‌گویی سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی خود یا دیگر افرادی را که شنیده‌اند و برای انها جذابیت دارد در قالب یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای روایت می‌کنند.

حامی قصه‌گویان گلستانی باشیم

 "یاسمین واحدی" با قصه‌ی "خاطره"، "امیرعلی ممشلی" با قصه‌ی "شیشه شکسته"،" مهدی شریف موسوی" با قصه "طبیعت"، "محمدمهدی صفر زاده" با قصه‌ی "نخودی شهر قصه‌ها" در انتظار رای مردم هستند.

بر همین اساس، در این مرحله قصه‌های برتر از روز یک‌شنبه ۱۰ آذر در پایگاه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منتشر شد تا در بخش نگاه مخاطبان قصه برتر با رای قصه‌دوستان انتخاب شود.

شما می توانید با حضور در نشانی http://www.kanoonfest.ir/fa-IR/OpusesList?State=۱۲  و رای دهی مردمی "بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی " به قصه‌های مورد علاقه خود رای دهید.

یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر سال ۱۳۹۸ در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =