کتاب «قصه های بومی و محلی» کانون زنجان به عنوان کتاب سال انتخاب شد

همزمان با افتتاحیه دهمین نمایشگاه کتاب که با حضورمسولان استانی و ناشران مختلف در زنجان برگزار شد از کتاب «قصه های بومی و محلی» کانون پرورش فکری استان زنجان در بخش کودک و نوجوان به عنوان کتاب سال انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ در حاشیه مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه کتاب ۵ کتاب برتر سال استان زنجان معرفی شد.
در این مراسم در بخش کودک و نوجوان کتاب «قصه های بومی و محلی» کانون پرورش فکری با جمع آوری و تالیف مهناز خان‌ احمدی کتاب «نسبیت خاص و عام» یوسف ثبوتی، «شرح زیارت جامعه کبیره» از هوشنگ خسروی، «ترجمه صدا در سینما» از فتاح محمدی و در بخش تاریخ نیز «پژوهشی بر عهدنامه‌های قاجار استان» از پرستو قاسمی به عنوان کتاب برتر سال زنجان معرفی و تقدیر شد.

همچنین کانون پرورش فکری زنجان در این نمایشگاه با برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، غرفه ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، اجرای برنامه‌های جنبی مختلف  و... به مدت شش روز شرکت می‌کند.

چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب زنجان با حضور ۲۸۰ ناشر و نمایندگی و ۱۵ ناشر در حوزه نشر الکترونیک با عرضه بیش از ۶۵ هزار عنوان کتاب و لوح فشرده از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی زنجان از 11 لغایت 16 آذر آغاز به کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =