راه‌یابی دو نفر از قصه‌گویان کانون استان زنجان برای رای مردمی

با راه‌یابی ۱۴۷ قصه برتر به بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون، دونفر از قصه‌گویان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برای فرآیند رای‌گیری انتخاب قصه برتر از نگاه مخاطبان راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ از میان آثار رسیده به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با نگاه هیات انتخاب ۱۴۷ اثر به عنوان قصه‌های برتر انتخاب و برای داوری در اختیار هیات داوران قرار داده شد که از این قصه ها دو قصه از کانون پرورش فکری استان زنجان است.

در این بین حسام صدرا با قصه «نمره 10 نقاشی» و گلبرگ محمدی نیز با قصه‌ی «گل بومادران» در میان 147 اثری هستند که به عنوان قصه‌های برتر انتخاب شدند تا در رای‌گیری انتخاب قصه‌ی برتر از نگاه مخاطبان حایز رتبه شوند.

بر همین اساس، در این مرحله قصه‌های برتر از روز یک‌شنبه ۱۰ آذر در پایگاه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir منتشر می‌شود تا در بخش نگاه مخاطبان قصه برتر با رای قصه‌دوستان انتخاب شود.

در «قصه‌ ۹۰  ثانیه» که از دوره بیست‌ویکم به جشنواره قصه‌گویی افزوده شده، علاقه‌مندان به قصه‌گویی سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی خود یا دیگر افرادی را که شنیده‌اند و برای‌شان جذابیت دارد در قالب یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای روایت می‌کنند.

یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر سال ۱۳۹۸ در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =