کد خبر: 293574
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
بازدید 553
درخشش مربی کانون گلستان در یازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش

پژوهشگران برتر بخش‌های مختلف یازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش، بعدازظهر روز دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون کشور در آیین پایانی این ویژه برنامه با بیان اینکه نوجوانان امروز جامعه کنشگر اجتماعی هستند و از طریق شبکه‌های اجتماعی خواسته‌های خودشان را به جامعه تحمیل می‌کنند، بیان داشت: مقاله‌هایی که در حوزه آموزش و پژوهش تهیه می‌شود اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و باید حتما به آن توجه شود، از همین رو از اداره آموزش و پژوهش کانون می خواهم مقاله‌هایی که به بخش‌های کانون مرتبط است را به دست آنان برسانند تا مورد استفاده قرار بگیرند.

او ادامه داد: ما باید خودمان را در چشم نوجوان امروز پیدا کنیم و فعالیت‌های‌مان را بررسی کنیم تا متوجه بشویم آیا این فعالیت‌ها می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز امروز نوجوانان باشد. درخواست دیگری که از بخش آموزش و پژوهش کانون دارم این است که عمده مقاله‌های ارسال شده به این بخش با نگاه روان‌شناسی، روان‌شناسی رشد و علوم تربیتی بود، در حالی که ما به نگاه اجتماعی هم نیاز داریم تا متوجه بشویم که در چه موقعیتی قرار داریم.

بر همین اساس در بخش مقاله‌نویسی هیئت داوران متشکل از علیرضا پیرخائفی، محمد گودرزی دهریزی و  ملاحت نجفی با اعلام اینکه در مجموع از بین ۵۰ مقاله پژوهشی ارائه شده، ۳۷ اثر را در مرحله اول داوری و از بین آن‌ها ۱۷ اثر را برای داوری اصل آثار، انتخاب کردند و در نهایت سه مقاله حائز رتبه اول تا سوم شد.

بر اساس این گزارش "حبیبه مزجی"، مربی ادبی کانون گلستان با مقاله‌ی "بررسی رابطه استفاده از نرم افزارهای شبکه‌های اجتماعی با انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان و اثر میانجی سلامت روان در گروه سنی (د) کانون پرورش فکری شهرستان آزادشهر" بعنوان نفر سوم یازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش انتخاب شد.

گروه داوری بخش مقاله‌نویسی این ویژه برنامه به منظور ارتقا بخشیدن به فعالیت‌های پژوهشی و افزایش دانش سازمانی در مقاله‌ پژوهشی به پژوهشگران پیشنهاد کردند که دست به انتخاب موضوع‌های تازه و روش‌های پژوهشی نوین بزنند، تحلیل دقیق‌تری از یافته‌های پژوهش و نوآوری در بحث و نتیجه‌گیری ارایه دهند و به کاربرد دقیق‌تر رسم‌الخط رایج و نیز رعایت موازین نثر آکادمیک در پژوهش‌ها توجه کنند.

گفتنی است حبیبه مزجی بعنوان مربی ادبی در مراکز فرهنگی هنری کانون علی آباد کتول، رامیان و دلند مشغول به خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان این شهرستان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =