کد خبر: 293577
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
مربیان کانون خوزستان پژوهش‌گران برتر کشور شدند

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در بخش‌های «پایان‌نامه و طرح پژوهشی» و «اقدام پژوهی» در یازدهمین ویژه‌برنامه «هفته پژوهش» کانون به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، لیلا رحمانیان مربی فرهنگی کانون شماره ۵ اهواز،  در بخش‌ «پایان‌نامه و طرح پژوهشی» با اثر «مقایسه اثربخشی برنامه‌های آموزشی نمایش خلاق، کتاب‌خوانی و هنرهای دستی بر تحول اجتماعی، قضاوت اخلاقی و کاهش کم‌رویی در دانش‌آموزان پایه پنجم عضو کانون پرورش فکری شهر اهواز» توانست رتبه سوم کشوری را کسب کند.
هیئت داوران بخش طرح پژوهشی و پایان‌نامه متشکل از مینا ذاکر، محمد گودرزی دهریزی و مرجان فولادوند از بین ۳۲ اثر در مرحله اول،۱۷  اثر را برای دریافت اصل اثر انتخاب کرد و در مرحله‌ی دوم داوری، سه اثر  به عنوان  رتبه‌ی اول، دوم و سوم برگزیده شد.

در بخش اقدام‌پژوهی نیز الهام بهادر قنواتی مربی فرهنگی کانون شماره یک و احترام مسرور مربی مسئول کانون شماره ۲ بهبهان با «راه‌های افزایش میزان امانت کتاب اعضای نوجوان پسر مرکز ۲ بهبهان» به عنوان برگزیده معرفی شدند.
بر اساس نتایج اعلام شده از سوی هیات داوران این بخش متشکل از اقبال قاسمی پویا، ابوالفضل بختیاری و مهناز عرب، ازبین ۱۳۱ گزارش،  ۶۳ اثر به مرحله داوری راه یافت و در مرحله نهایی، ۳ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شد. 

آیین پایانی هفته پژوهش در کانون و قدردانی از برگزیدگان این رویداد پژوهشی روز ۱۱ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =