برگزیدگان نخستین جشنواره استانی شاهنامه خوانی " رخش رخشان " معرفی شدند

13 برگزیده نخستین جشنواره شاهنامه‌خوانی استانی رخش رخشان با حضور مسوولان در دهدشت معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون این استان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره شاهنامه خوانی در جمع اعضا گفت: در این رویداد بزرگ فرهنگی و ادبی 400 نفر  کودک و نوجوان از سراسر استان  شرکت کردند و که از این تعداد 38 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

 کبری اخلاقی نیا  افزود: فردوسی بزرگ برای تمامی ایرانیان یک عزت و افتخار است و باید متناسب با شأن و نام فردوسی برنامه‌های بزرگداشت این شاعر پرافتخار برگزار کنیم.

 وی  با بیان اینکه اجراهای این 38  نفر توسط سه داور قضاوت شد، گفت: دکتررحمان  فلاحی ، حسن موسوی ، مرتضی خلیلی اعضای هیئت داوران جشنواره شاهنامه‌خوانی را برعهده داشتند.

اخلاقی نیا  خاطرنشان کرد: در پایان نخستین جشنواره سراسری شاهنامه‌خوانی  13  برگزیده این رویداد فرهنگی و هنری به عنوان برترین‌های این جشنواره استانی معرفی و تجلیل شدند.

این مقام مسوول ابراز کرد : با رای هئیت داوران "فاطمه غفوری ، فاطمه عزت خواه و سارا حسن زاده" از مرکز فرهنگی هنری شماره 1 یاسوج ، "ابوالفضل ابوطالبی" از مرکز فرهنگی هنری دهدشت،" اهورا خلیلی ، فاطمه عربی و امیرحسین محمدیان ، امیر محمد سعیدی فر و فاطمه مرتضوی فر" از مراکز فرهنگی هنری گچساران ، "زینب طاهری ، ساغر محمدی و حدیث نادری" از مرکز فرهنگی هنری باشت به عنوان برگزیدگان جشنواره شاهنامه‌خوانی  رخش رخشان استان کهگیلویه و بویراحمد و این رویداد فرهنگی و ادبی معرفی شدند.

 این جشنواره 30  آبان ماه به  با حضور اعضای راه یافته  به مرحله استانی و مسوولان شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =