کد خبر: 293586
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
گرامی داشت روز جهانی معلولان در کانون پرورش فکری ساری

هم‌زمان با روز جهانی معلولان، برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه اعضای فراگیر(معلول) در کانون پرورش فکری شماره یک ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، 12 آذر به عنوان روز جهانی معلولان نام‌گذاری شده است.

کانون پرورش فکری  شماره یک ساری نیز با توجه به اینکه به عنوان مرکز فراگیر به کودکان ونوجوانان کم توان جسمی حرکتی، خدمات فرهنگی هنری ارایه می نماید؛ با حضور اعضایش، این روز مهم را با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری گرامی داشت.

فخری غفاری، مسوول کانون پرورش فکری شماره یک و فراگیر ساری در این خصوص گفت: 12 آذر فرصتی برای همه افراد جامعه است تا نگاه خود را به افراد کم توان و معلول،  تقویت نموده و بپذیرند که معلولیت ناتوانی نیست.

وی افزود: مرکز فراگیر ساری با عضویت برخی از کودکان ونوجوانان معلول تلاش می نماید تا با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و ... اعضا را با مهارت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری آشنا سازد.

غفاری از اجرای برخی از برنامه‌های کانون پرورش فکری ساری در این مناسبت خبر داد و اظهار داشت: حضور مربیان کانون  در مدرسه استثنایی «میهن دوست» و اجرای  نمایشنامه خوانی و نمایش عروسکی  برای دانش آموزان معلول - برنامه اردوی اعضای فراگیر به سینما کانون ساری برای تماشای نمایش شاد و موزیکال «گروفالو» -  اجرای نمایش عروسکی اعضای مرکز فراگیر در کانون – حضور اعضای مرکز فراگیر  در کانون شماره 3 ساری و آشنایی با  فعالیت‌های این کانون و اهدای جوایز به اعضای مرکز فراگیر  به مناسبت روز جهانی معلولین، بخشی از برنامه‌های کانون ساری در روز 12 آذر بوده است.

گفتنی است دیگر مراکز کانون در استان نیز به مناسبت روز جهانی معلولان برنامه‌های فرهنگی و هنری خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =