کد خبر: 293587
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
نخستین مهرواره استانی سرود آفرینش در سنندج برگزار شد

امروز سه شنبه نخستین مهرواره استانی سرود آفرنیش در مرکز فرهنگی هنری شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این مهرواره یک روزه شش گروه سرود از شهرستان های استان به اجرای برنامه پرداختند.

در ادامه گزارش آمده است، شهرستان های صاحب با دو گروه ، قروه،کامیاران،شماره 4 سنندج،موچش از گروههای شرکت کننده در مهرواره سرود آفرینش بودند که به اجرای برنامه پرداختند.

این گزارش می افزاید: علاوه بر گروهای سرود شرکت کننده در مهرواره تک نوازی اعضا و مربیان، دکلمه خوانی اعضای نوجوان و نماهنگ نیز در این روز اجرا شد .

در ادامه گزارش آمده است، هدف از برگزاری این مهرواره که با شعار «آینده ساختنی است» برگزار شد، تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان، کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌افزایی و پایدارسازی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون  می باشد.

مهرواره سرود دارای دو سطح استانی و کشوری است که از هر استان حداکثر ۳ سرود برگزیده انتخاب و اجرای آن‌ها در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مرکزی ارسال می‌شود.

دبیرخانه مرکزی مهرواره‌ی سرود در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان واقع شده است.

یادآوری می‌شود نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =