درخشش کانون پرورش فکری استان اصفهان در یازدهمین ویژه‌برنامه «هفته پژوهش»

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: کانون پرورش فکری اصفهان در یازدهمین ویژه‌برنامه «هفته پژوهش» در بخش نهاد اقدام پژوهی برگزیده شدو به عنوان نهاد برتر در کشور تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهدی قربانی با بیان این خبر اظهار داشت: مرکز پژوهش کانون پرورش فکری به عنوان حامی‌، مرجع و گنجیبنه‌ تمام پژوهش‌های کودک محوری می کوشد که نه تنها در کانون بلکه در فضای دانشگاهی و تحقیقاتی ایران به عنوان یک نهاد مرجع و علمی مطرح و تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه افزود: باتوجه به اهمیت فعالیت های نهاد اقدام پژوهی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حمایت هایی که از این نهاد انجام شده امسال کانون پرورش فکری اصفهان در یازدهمین ویژه‌برنامه «هفته پژوهش"در بخش نهاد اقدام پژوهی نیز کانون پرورش فکری اصفهان به عنوان نهاد برتر در کشور معرفی شد.

مهدی قربانی ادامه داد: همچنین در این ویژه برنامه از اعضاء نهاد کانون پرورش فکری اصفهان که شامل؛ خانم ها اکرم شبان پروین احمدی، مرضیه توکلی، فاطمه قاسمی و عطیه آقاحسینی نیز تقدیر به عمل آمد و نهاد اقدام پژوهی اصفهان به عنوان نهاد برتردر کشور معرفی شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه خاطر نشان شد: نسرین ربانی و حدیث هنرمند با پژوهش «بررسی علت وجود نداشتن هر نوع گیاهی در اطراف درخت کاج»، هستی ترک علینقی‌پور، نگار بهرامی و راحیل نقدی نیز با پژوهشی با عنوان «تاثیر پوسته تخم مرغ و آب ماکارونی بر رشد گیاه برگ بیدی» توانستند رتبه های برتر پژوهش اعضا را در یازدهمین ویژه‌برنامه «هفته پژوهش» کسب نمایند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: همچنین از عطیه آقاحسینی  نیز به عنوان کارشناس برتر آموزش و پژوهش کشوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر به عمل آمد.

 آیین پایانی هفته پژوهش روز ۱۱ آذر ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =