کد خبر: 293621
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
بازدید 1483
دیدار اهالی کانون پرورش فکری با خانواده عضو شهید ناصر قاسمی

جمعی از کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان با حضور در منزل شهید ناصر قاسمی، فرمانده بسیج همدان در سال‌های دفاع مقدس و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یاد و خاطره‌ی این شهید و همه‌ی شهیدان بسیجی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، رمضان آهنگران  کارشناس حراست استان ضمن بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس نقش شهدایی همچون شهید قاسمی که از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده‌اند را در عرصه‌ی فرهنگ، جهاد، بسیج و ماندگاری ارزش‌های والای انقلاب برجسته و مهم دانستند و بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی این شهدای والامقام تاکید کردند.

در ادامه مرضیه امانی همسر شهید ناصر قاسمی، ضمن تشکر و قدردانی از حضور همکاران کانونی در منزل ایشان از توجه و نگاهی که به عرصه‌ی ایثار و شهادت می‌شود اعلام خرسندی کرد و نقش کانون را در تربیت اسلامی نسل چهارم انقلاب بسیار مهم دانست.

همسر شهید با نقل خاطره از دوران شهادت همسرش بیان کرد که مصطفی و سمانه در زمان شهادت پدرشان نوزاد ۳۵ ماهه و ۱۸ ماهه بودند. شهید قاسمی در سال ۱۳۶۵ و در سن بیست‌وهشت سالگی در حالی که وضو گرفته بود تا نماز ظهر را بخواند، بر اثر اصابت ترکش خمپاره در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه والای شهادت نایل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =