درخشش مربی مرکز سیار شهری بیرجند در یازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش

با معرفی پژوهشگران برتر بخش‌های مختلف یازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش کانون، کاظم افضلی مربی مرکز سیار شهری بیرجند در بخش طرح پژوهشی و پایان‌نامه موفق به کسب مقام دوم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی، کاظم افضلی مربی مرکز سیار شهری بیرجند با طرح پژوهشی با عنوان «توانایی کودکان و نوجوانان در شناسایی نمادهای متنی و گرافیکی رابط کاربری پورتال کودک و نوجوان» موفق به کسب مقام دوم شد.

بر همین اساس در بیانیه هیات داوران بخش طرح پژوهشی و پایان‌نامه، با تاکید بر این‌که مرکز پژوهش کانون می‌تواند حامی‌، مرجع و گنجیبنه‌ی تمام پژوهش‌های کودک محوری باشد که نه تنها در کانون بلکه در فضای دانشگاهی و تحقیقاتی ایران و حتی جهان در دست انجام است، عنوان کرده است که در این داوری ۳۷۹ اثر پژوهشی شامل ۵۰ مقاله، ۳۲ پایان‌نامه و طرح پژوهشی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار گرفته است.

بر همین اساس آیین پایانی هفته پژوهش در کانون و قدردانی از برگزیدگان این رویداد پژوهشی روز ۱۱ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =