ویژه برنامه بزرگداشت روز جهانی معلولان در ارومیه برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان با حضور اعضای مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز شماره سه ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این مراسم که رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان نیز حضور داشت، جواد زاهدی مدیرکل کانون استان ضمن تبریک روز جهانی معلولان به اعضای فراگیر کانون و جامعه کودکان با نیازهای ویژه استان، اراده و پشتکار اعضای فراگیر کانون را در کسب مهارت‌های فرهنگی، هنری، علمی و ادبی، ستودنی عنوان کرد.

زاهدی گفت: تلاش جدی و علاقه‌ای که اعضای مرکز فراگیر کانون در فراگیری مهارت‌های هنری، ادبی، علمی و فرهنگی از خود نشان می دهند نوید بخش شکوفایی روز افزون استعداد این کودکان در حوزه‌ فرهنگ و هنر است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نفر از کودکان با نیازهای ویژه تحت پوشش فعالیت‌های مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارند.

عیسی محمدی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان نیز در این مراسم با تبریک روز جهانی معلولان، مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مکان شکوفایی و پرورش استعداد و خلاقیت کودکان با نیازهای ویژه عنوان کرد.

محمدی افزود: امروز دامنه شمول فعالیت مرکز فراگیر کانون استان آذربایجان‌غربی تنها محدود به فعالیت‌های درون کانون نیست و کانون، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی خود را توسط مربیان توانمند خود در مدارس استثنایی نیز عرضه می کند. 

ویژه برنامه بزرگداشت روز جهانی معلولان که با بخش ‌های متنوعی از جمله، نمایش عروسکی، نمایش صحنه‌ای، قصه گویی، سرود، مسابقه و اهدای جایزه همراه بود با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از کودکان دارای نیازهای ویژه در مرکز شماره سه ارومیه برگزار شد.

در پایان این مراسم، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و مدیرکل کانون استان از بخش‌های مختلف مرکز فراگیر کانون بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =