برگزاری دوره آموزش شیوه‌های انس کودکان و نوجوانان با نماز

چهارمین جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل دهم آذرماه ۱۳۹۸ با حضور مدیر ستاد اقامه نماز تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه زعفر احدزاده، مدیرکل کانون استان، واجبات نماز را به عنوان فریضه‌ای الهی مورد تأکید قرار داده و تصریح کرد: ادای نماز باید جدی گرفته شود و مربیان فرهنگی به عنوان متولیان کانون، باید طلایه‌دار اشاعه فرهنگ نماز باشند.

در ادامه، الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری بین کانون و ستاد اقامه نماز کشور، برای برگزاری دوره آموزش شیوه‌های انس کودکان و نوجوانان با نماز و توانمندسازی مربیان کانون برای شهرستان‌هایی که این دوره را سپری نکرده‌اند، اعلام آمادگی کرد.

همچنین داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان، دغدغه‌ی کانونی‌ها را، پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عنوان و تصریح کرد: در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان و نیز ۸ کتابخانه سیار روستایی و شهری، همگام با سایر کارگاه‌ها، فعالیت‌های اسلامی نیز برگزار می‌شود.

گفتنی است در ابتدای جلسه، فاضل درخشان، دبیر ستاد اقامه نماز کانون استان، بعد از قرائت سوره‌ی ماعون، به تشریح برنامه‌های انجام‌یافته در طول ۸ ماهه سال ۱۳۹۸ پرداخت.

وی اظهار کرد: اولویت برنامه‌های امسال، تأکید بر نماز اول وقت با تقویت و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در اداره کل و مراکز فرهنگی هنری بوده و متناسب با شرایط سازمانی، اقدامات لازم انجام‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =