نمایش «آرزوهای بافتنی» در کانون کرمانشاه به روی صحنه رفت

نمایش «آرزوهای بافتنی» به کارگردانی هادی لایقی ویژه گروه‌های سنی خردسال و کودک در سالن نمایش مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه به روی صحنه رفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش کاری از واحد تولید تئاتر کانون این استان است که از ۵ تا ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در دو سانس صبح ساعت‌های ۹ و ۱۱ برای عموم اجرا می‌شود.

نمایش «آرزوهای بافتنی» قصه آرزوهای ساده و دوست داشتنی چند کلاف رنگی‌ است که برای خوشحال کردن کودکانی که با مشکل کم‌آبی مواجه هستند تلاش می‌کنند.

این نمایش در سال‌های گذشته در شهر همدان حدود 130 اجرا داشته و در دوسال متوالی در بخش اجراهای ویژه شهرستان‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان، در شهرهای اسدآباد و بهار به روی صحنه رفته است.

بر همین اساس، شیوه اجرای این نمایش به صورت صحنه‌ای و عروسکی و با استفاده از تکنیک میله‌ای است و نویسندگی آن را  فرهاد اسماعیلی برعهده داشته است.

هم‌چنین مریم کام‌دوست به عنوان دستیار کارگردان، شیما عزیزیان مصلح بازی‌گردان، محمد مهدی فتحی آهنگساز، کبری مالمیر طراح دکور، مهتاب ممویی طراح لباس، سمیه قبادی منشی صحنه، پریسا شیخی مدیر صحنه و عباس سلطانی روابط عمومی در نمایش «آرزوهای بافتنی» همکاری می‌کنند.

در عین حال مدت زمان نمایش ۴۰ دقیقه است و بازیگران آن راحله حمزه، رویا خلج‌خانی، پرستو قیطرانی، زهرا یوسفی و حامد رحمان‌پور هستند.

مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برای ماه‌های آینده نیز، نمایش‌های «کچل و خورشید»، «فرشته زمین» و «چهارصندوق شادی» را در نوبت اجرا دارد.

یادآوری می‌شود مدارس، مهدهای کودک و خانواده‌های علاقه‌مند می‌توانند برای خرید بلیط به نشانی کرمانشاه، شهرک فرهنگیان فاز یک، انتهای پارک معلم مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۸۲۲۷۴۴۴- 083 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =