کد خبر: 293659
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
بازدید 482
طرح «با من کتاب بخوان» برگزیده کشوری شد

طرح خلاق «با من کتاب بخوان» از فرزانه ایران‌نژاد بین ۱۰ طرح برتر مسابقه کشوری شیوه‌های خلاق کتاب‌خوانی کانون در سال ۹۸ قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در راستای برنامه کشوری توسعه کتاب‌خوانی از سری برنامه‌های آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طرح کتاب‌خوانی« با من کتاب بخوان» کاری از فرزانه ایران‌نژاد مربی مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری سیرجان به عنوان طرح برگزیده کشوری انتخاب شد.

بنابر این خبر، طرح«شیوه‌های خلاق و نوین کتاب‌خوانی» در دو بخش اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون از سری برنامه‌های کشوری آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با محوریت تقویت سواد خواندن و آینده‌نگری برگزار شده است.

این در حالی است که، فرزانه ایران‌نژاد در طرح کتاب‌خوانی برگزیده‌اش با استفاده از ابزارهای شاد و ساده موسیقی برای جذب اعضا به سمت کتاب و همچنین شنیدن صدای شاعر و نویسنده، مشاهده تصویر او و حتی تماس تصویری با نویسنده، استفاده از فضای مجازی و جستجوی تصاویر، فیلم‌ها و دیگر کتاب‌های شاعر و نویسنده باعث جذب و پایدارسازی اعضا در این کارگاه کتاب‌خوانی شده است.

همچنین ارتقا سطح دانش و اطلاعات اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون در مورد شاعران و نویسندگان، تقویت حافظه دیداری و شنیداری اعضا با حفظ چند شعر و آمادگی برای ارایه خلاصه کتاب‌های داستان باعث رضایت‌مندی والدین و همچنین ماندگاری اعضا در تمام جلسات و عضویت بچه‌های جدید در کارگاه‌« با من بخوان» شده است.

بر همین اساس، از استان کرمان پنج طرح با محوریت« شیوه‌های خلاق و نوین کتاب‌خوانی » به دبیرخانه مرکزی ارسال شده  و طرح« با من کتاب بخوان » در بین ۱۰ طرح برتر کشوری قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =