جلسه نقد و بررسی کتاب دختری با روبان سفید در کانون پرورش فکری اصفهان برگزار شد

کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: روز پنجشنبه 14 آذر ماه جلسه نقد و بررسی کتاب دختری با روبان سفید با حضور نویسنده کتاب در کانون پرورش فکری اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، رقیه خاکزاد اظهار داشت: کانون پرورش فکری اصفهان صبح روز 14 آذر ماه میزبان جمعی از مسئولان مراکز و مربیان فرهنگی و ادبی و اعضاء کتاب خوان و فعال مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری استان اصفهان بود که برای نقد و بررسی کتاب دختری با روبان سفید نوشته خانم مژگان کلهر در مرکز شماره 2 کانون اصفهان گردهم جمع شده بودند.

وی ادامه داد: این برنامه با عنوان دیدار با نویسنده و در راستای گرامیداشت هفته کتاب برگزار شد.

کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری استان اصفهان ادامه داد: در این نشست اعضاء دختر نوجوان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری اصفهان که کتاب دختری با روبان سفید خانم کلهر را همراه با مربیانشان نقد و بررسی کردند و نکات و موارد مورد نظر خود را از نیز نویسنده کتاب پرسیدند.

رقیه خاکزاد در ادامه بیان کرد: مژگان کلهر که در کارنامه کاری خود تعداد زیادی تالیف وترجمه دارد در پاسخ به سئوالات اعضاء ابتدا خود را معرفی کردند و از سابقه نویسندگی خود گفت و سپس نکات بیان شده اعضا را پاسخ داد.

وی ادامه داد: در بخش پایانی برنامه خانم فاطمه مومنی برگزیده کشوری طرح کتاب خوانی کتاب های خوشمزه از مرکز دهق در مورد روش و روند اجرای برنامه کتاب خوانی مرکز فرهنگی هنری دهق بر اساس پاورپونت آماده شده به همکاران توضیح داد.

کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه افزود: در پایان جلسه نیز خانم کلهر ضمن بیان اینکه فعالیت های کانون بسیار برای نوجوانان اثر بخش و مسمر ثمر است و بچه ای که عضو کانون باشد و کتاب خوان هر کتابی را برای خواندن انتخاب نمی کند همچنین از فعالیت های کانون اظهار خرسندی کردند و سپس در پاسخ به نحوه انتخاب کتاب برای نوجوانان نیز سخنانی ایراد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =