اسامی هیأت انتخاب جشنواره اسباب‌بازی کانون اعلام شد

اسامی هیأت انتخاب آثار پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شادی عظیمی مدرس دانشگاه، سردبیر فصل‌نامه هنر و طراحی «چهار باغ»، فرزانه بابائی طراح و شخصیت‌پرداز، طراح و سازنده عروسک‌های انیمیشن و صنعتی و مؤلف کتاب‌های هنر و خلاقیت برای کودکان و نوجوانان و صمد خطیبی طراح بازی‌های جمعی و برگزار کننده رویدادهای بازی‌محور و مؤسس کارگاه اندیشه‌بان با موضوع ایده‌پردازی در حیطه موضوع‌های فرهنگی‌ اجتماعی و مدیر گروه «باهمزی»، اعضای هیأت انتخاب آثار پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی هستند.
همچنین آیدین مهدی‌زاده مدرس دانشگاه‌های علم و صنعت و شهید رجائی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز فصل‌نامه تخصصی هنر به عنوان ناظر هیأت انتخاب و هیأت داوری این جشنواره تعیین شد.
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، دربازه زمانی ابتدای سال ۹۷ تا آذر سال ۹۸، ۲۷۶ اثر در بخش مجوز تولید و ۵۱۱ طرح در بخش ثبت طرح و با اعلام فراخوان دریافت آثار از ابتدای آبان، ۱۲۸ اثر در شش گروه حرکتی مهارتی، فرهنگی هنری، آموزشی، فکری، کمک‌درمانی و الکترونیکی در کمیته داوری جشنواره ثبت نام کرده‌اند. آثار راه‌یافته به مرحله بعد، از سوی هیات داوران بررسی و داوری خواهد شد.
پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری ۷ تا ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ با شعار «تمرین زندگی» در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =