جشنواره «هنرهای نمایشی» کانون در سنندج برگزار می‌شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از برگزاری جشنواره استانی «هنرهای نمایشی» کانون پرورش فکری در سنندج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان، سهیلا شیخی با اعلام این خبر افزود: امسال هجدهمین دوره هنرهای نمایشی کانون روز یکشنبه 17 آذرماه در سنندج برگزار می شود .

شیخی گفت: بر اساس فراخوان و شیوه‌نامه اصلی برگزاری جشنواره هنرهای نمایش کانون که از سوی معاونت فرهنگی کانون منتشر شده است با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» در سه بخش نمایش «زنده_عروسکی»، «کتاب‌خانه‌ای» (نمایش خلاق و بازی‌های خلاق) و «نمایش‌نامه‌نویسی» برگزار خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان یادآور شد: در این دوره از جشنواره 18 گروه از استان شرکت نموده اند که از این 18 گروه 5 گروه به مرحله استانی راه پیدا کرده اند و فردا یکشنبه مورخه 17 آذرماه در محل مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای نمایش می پردازند.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایش کانون در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود و پس از برگزاری مرحله استانی از هر استان سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =