نشست اعضای انجمن‌های عکاسی و سرود در زاهدان برگزار شد

دو کارگاه تخصصی دیگر برای افزایش توانایی اعضای انجمن‌های عکاسی و سرود در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، دو کارگاه تخصصی ویژه‌ی اعضای انجمن عکاسی و سرود در زاهدان برگزار شد.

با آغاز فعالیت انجمن‌های گوناگون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و توجه ویژه به آموزش اعضای این انجمن‌ها، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی برای علاقه‌مندان به طور منظم در حال اجراست. در همین راستا سومین کارگاه انجمن سرود و دومین کارگاه انجمن عکاسی تشکیل شد.

اعضای انجمن سرود در ادامه‌ی آموزش‌های خود با چگونگی ادا کردن آوای هر نت آشنا شدند؛ در ادامه «آواسازی» را تمرین کردند و در پایان سرود «ای ایران» را با توجه به یافته‌های تازه‌ی خود هم‌خوانی کردند که پوریا ملایی‌قاسمی، مدرس کارگاه، آنان را برای اجرای بهتر راهنمایی کرد.

در انجمن عکاسی نیز اعضا در دومین نشست کارگاهی خود از مفاهیمی چون ارزیابی عکس و تفسیر آن(شامل معنا و مقصود عکس، بیان احساس و عواطف آن) آگاهی یافتند و در ادامه با توجه به اطلاعات تازه‌ی خود و با کمک مدرس دوره و کارشناس هنری کانون استان، حوری داوودی، عکس‌های یک‌دیگر را تفسیر کردند و نکته‌های موثر بر کیفیت کار خود، به عنوان یک عکاس، را فراگرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =