انجمن قصه‌گویی «قاف مثل قصه» در کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار می‌شود

چهارمین جلسه انجمن قصه‌گویی «قاف مثل قصه» با حضور اعضا، مربیان علاقه‌مند و خانواده‌ها در روز سه‌شنبه ۱۹ آذرماه ۱۳۹۸ و از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ به میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، چهارمین انجمن قصه‌گویی «قاف مثل قصه» این اداره کل به میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه هدف از راه‌اندازی این انجمن را کشف و پرورش استعداد قصه‌گویی اعلام کرد و گفت: ایجاد بستر مناسب جهت سازماندهی و ترویج فرهنگ قصه‌گویی از دیگر اهدافی است که موجب شده این انجمن به صورت ماهانه کار خود را در کرمانشاه آغاز کند.

وی با بیان اینکه آشنایی مخاطبان با چهره‌های شاخص و موفق در زمینه قصه‌گویی و جشنواره‌های بین‌المللی از مواردی است که در این انجمن به آن پرداخته خواهد شد، افزود: همچنین در این انجمن به موضوع‌هایی از جمله؛ معرفی منابع قصه‌گویی از متون کهن و ادبیات امروز، آشنایی با سبک و شیوه‌های مختلف قصه‌گویی، ایجاد زمینه پژوهشی، جذب و صدور مجوز عضویت برای اعضای وابسته پرداخته می‌شود.

بر همین اساس، انجمن قصه‌گویی «قاف مثل قصه» با حضور اعضا، مربیان علاقه‌مند و خانواده‌ها در روز سه‌شنبه ۱۹ آذرماه ۱۳۹۸ و از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

شرکت در این برنامه برای همه علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =