کارشناس آموزش آذربایجان‌غربی کارشناس نمونه کشوری شد

در آیین پایانی یازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش، کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی به عنوان کارشناس نمونه کشوری سال ۹۸ در حوزه آموزش و پژوهش معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، فاطمه ستاری کارشناس آموزش و پژوهش کانون آذربایجان‌غربی در این مراسم، لوح تقدیر و جایزه خود را از معاون فرهنگی کانون دریافت کرد.

همچنین نهاد اقدام پژوهی استان آذربایجان‌غربی متشکل از فاطمه ستاری و مینا محمدعلی‌زاده، عنوان نهاد برتر اقدام پژوهی کشور را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پژوهش کانون در این آیین ضمن خوشامدگویی به مهمانان این برنامه درباره ادغام هفته پژوهش و بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی توضیح داد: بر اساس سیاست مدیرعامل کانون و شورای سیاست‌گذاری تغییری در برگزاری هفته پژوهش ایجاد شد و این برنامه با بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون ادغام شد.

نسرین سجادیان ادامه داد: ما همه تلاش‌مان را کردیم تا بهترین متخصصان و صاحب‌نظران حوزه پژوهش را برای حضور در این رویداد دعوت کنیم. امسال برای اولین بار با همکاری معاونت فرهنگی کانون آثار بخش علمی بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی در نشریه تخصصی دانشگاه شهید بهشتی به چاپ رسید.

وی تصریح کرد: طبق تاکید مدیرعامل کانون، پژوهش هدفمند و کاربردی که می‌تواند مبنای برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف قرار بگیرد را در اولویت خودمان قرار دادیم. بر همین اساس پروژه «حال خوش زندگی» یکی از همین پژوهش‌های کاربردی بود که هم‌زمان با هفته پژوهش عملیاتی شد و در تلاش هستیم که این طرح برای سال آینده گسترش یابد.

محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون  نیز در این مراسم گفت: هفته پژوهش، هفته مهمی است چون به ما اهمیت پژوهش را یادآوری می‌کند.

او ادامه داد: همکاران ما در حوزه آموزش و پژوهش برای این هفته مقاله‌هایی تهیه‌ می‌کنند که اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و باید حتما به آن توجه شود. از همین رو از اداره آموزش و پژوهش کانون می خواهم مقاله‌هایی که به بخش‌های کانون مرتبط است را به دست آنان برسانند تا مورد استفاده قرار بگیرند.

زمردیان با تاکید بر ضرورت تشکیل شورای پژوهش برای سیاست‌گذاری در کانون گفت: ما نیاز به شورای پژوهشی برای سیاست‌گذاری کاربردی در کانون داریم تا به درک درستی از مخاطبان‌مان، نیازهای‌شان و فعالیت‌های خودمان برسیم. مخاطبان امروز کانون که کودکان و نوجوانان هستند، تفاوت بسیاری با همسن‌های خودشان در طول تاریخ دارند.

آیین پایانی یازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش بعدازظهر روز دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =