حضور همکاران کانون البرز در مراسم گرامی‌داشت  روز جهانی معلولان

معاون فرهنگی، اجرایی و جمعی از کارشناسان و مربیان کانون البرز در مراسم ویژه‌ی گرامی‌داشت روز معلولان حضور یافته و فعالیت‌های کانون را معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان البرز، این مراسم به مناسبت گرامی‌داشت این روز و هفته در مدرسه‌ی استثنایی «زمردیان» کرج برگزار شد.

همکاران کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز  در این مراسم ضمن معرفی مرکز مجتمع به عنوان  مرکز فراگیر کانون در کرج و توضیح در مورد امکانات این مرکز از فراهم کردن فرصت‌هایی توسط کانون  برای کشف استعدادهای این گروه از کودکان ونوجوانان در کتابخانه های فراگیر صحبت کردند.

اجرای قصه‌گویی و نمایش خلاق داستان«روز مهربانی»، اجرای مسابقه با استفاده از کتاب«اون چیه که؟ اون کیه که؟» و اهدای پروانه‌های مقوایی دست‌ساز به توان‌یابان، از فعالیت‌هایی بود که از سوی کارشناسان و مربیان کانون در این مراسم برای کودکان ونوجوانان اجرا شد.

مدرسه‌ی استثنایی زمردیان  که در سال ۱۳۸۰ توسط این خیر مدرسه ساز ساخته و اهدا شده است، در پل سرحد آباد کرج، گلستان ۲۲، واقع شده و در حال حاضر ۱۶۵ دانش‌آموز از مناطق مختلف در این مدرسه، تحصیل می‌کنند و قرار است به زودی فازهای ۲ تا ۴ این مدرسه نیز با حمایت خیرین ساخته شود.

گفتنی است در این مراسم که صبح روز یک‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ در مدرسه‌ی زمردیان کرج برگزار شد، مسعود زمردیان، خیر مدرسه‌ساز،محمدرضا اسپرورین،  رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون پرورش فکری، احمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج، کشاورز،رییس اداره‌ی آموزش استثنایی استان البرز، و جمعی از خیرین و والدین و اولیای تربیتی و  دانش‌آموزان حضور داشتند.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =