دو برگزیده از استان اردبیل در میان ۱۴۷ قصه‌ی بخش ۹۰ ثانیه‌ای

«زلزله تا زلزله» و «من و بابام و آجیل» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به قصه‌های۹۰ ثانیه‌ای بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هیات داوران بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با بررسی آثار ارسالی قصه‌گویان سراسر کشور، ۲ قصه‌ی ۹۰ ثانیه استان اردبیل را شایسته‌ی حضور در فرآیند رأی‌دهی‌مردمی شناختند.  

برهمین اساس، محسن وظیفه مربی کتاب‌خانه سیار روستایی با قصه «زلزله تا زلزله» و آوا عزیزپور عضو ۷ ساله با قصه «من و بابام و آجیل» از کانون پارس‌آباد در میان ۱۴۷ قصه‌گوی این مرحله قرار دارند.

طی این مرحله، قصه‌های برتر از روز یک‌شنبه ۱۰ آذر در پایگاه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir انتشاریافته تا در بخش نگاه مخاطبان، قصه برتر با رأی قصه‌دوستان انتخاب شود.

در «قصه‌۹۰  ثانیه» ‌ که از دوره بیست‌ویکم به جشنواره قصه‌گویی افزوده‌شده، علاقه‌مندان به قصه‌گویی سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی خود یا دیگر افرادی را که شنیده‌اند و برای‌شان جذابیت دارد در قالب یک فیلم۹۰ ثانیه‌ای روایت می‌کنند.

یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا۳۰ آذر سال ۱۳۹۸ در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =