کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌های فضای مجازی در کانون خراسان جنوبی برگزار شد

هم‌زمان با دومین روز از گردهمایی مسئولان مراکز ثابت ، سیار و پستی استان خراسان جنوبی، کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌های فضای مجازی و حقیقی با حضور غلامرضا حسینی،رئیس پلیس آگاهی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی، در این نشست که با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان و مسئولان مراکز ثابت، سیار و پستی و همچنین جمعی از کارشناسان اداره کل کانون برگزار شد غلامرضا حسینی، ریئس پلیس آگاهی استان ضمن ارایه تعریفی از کلاه‌برداری به طرح ویژگی های کلاه‌برداران پرداخت.

وی با اشاره به انواع جرایم رایانه ای و سرقت مالی در فضای مجازی و حقیقی به مواردی در خصوص استفاده ایمن از نقل و انتقالات مالی در فضای سایبری پرداخت و خواستار کسب دانش و اطلاعات بیشتر کاربران از فضای سایبری شد.

حسینی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مصداق‌های کلاه‌برداری اینترنتی در استان، توضیحاتی را در خصوص چگونگی تعامل با کودکان ونوجوانان در زمینه‌ی استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مطرح و توصیه‌هایی جهت پیشگیری از اینگونه آسیب‌ها به همکاران ارایه کرد.

گفتنی است این گارگاه هم‌زمان با ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۸ و در دومین روز از گردهمایی مسئولان مراکز فرهنگی و هنری ثابت ، سیار و پستی استان خراسان جنوبی برگزار شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =