کد خبر: 293849
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
بازدید 1068
نخستین نشست انجمن خوشنویسی در کانون استان تهران

نوجوانان خوشنویس کانون استان تهران گرد هم آمدند و نخستین انجمن تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران نخستین نشست انجمن خوشنویسی مراکز استان تهران، روز شنبه ۱۶ آذر ماه، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مرکز شماره ۱۵ برگزار شد. استاد این برنامه سید محسن موسوی(استاد خوشنویسی و نقاشی خط) بودند. ۴۰ نفر از اعضای  نوجوان وارشد مراکز به همراه مربیان  هنری در این برنامه حضور داشتند.

در ابتدا استاد به آموزش مفرداتی چون حرف ک با دانگ قلم درشت، نحوه نوشتن ک کوتاه، ک بلند، چگونگی قلم‌گزاری درست برای نوشتن آنها و سیاه مشق کردن ک کوتاه وبلند پرداخت سپس اعضا به تمرین‌های خود را ارائه دادند و رفع اشکالات آنها صورت گرفت. پس ازچندین بارتمرین، در نهایت کار پایانی از اعضا گرفته شد. در این نشست نوجوانان با مطالب مهم آموزشی مانند استفاده از کاغذ پوستی، دور گیری سرمشق استادان و نوشتن از روی آن  آشنا شدند که موجب پیشرفت چشمگیری در کارآنان خواهد شد. در  بخش پایانی برنامه یکی از اعضا که در امتحانات انجمن دوره ممتاز قبول شده بودند مورد تشویق قرار گرفته و هدیه ای به او اهدا شد

پس از برنامه در نشست کوتاهی با حضور استاد مدعو، شبنم بهرامی کارشناس خوشنویسی و ربابه حسین‌پور مربی خوشنویسی درباره  قوت و ضعف انجمن برای اجرا های بعدی بهتر بحث و گفتگو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =