برگزاری جشنواره نمایش کودکان و نوجوانان را جامعه پذیر می‌کند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان تاکید کرد: برگزاری جشنواره‌های نمایش نقش اثرگذاری در جامعه پذیر کردن کودکان و نوجوانان دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان،مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان تاکید کرد: برگزاری جشنواره‌های نمایش نقش اثرگذاری در جامعه پذیر کردن کودکان و نوجوانان دارد.

مریم یگانه در حاشیه هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی مرحله استانی که باهدف تمرین زندگی، ساختن آینده در سالن سینماکودک مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: برگزاری جشنواره های مرتبط با نمایش می‌تواند نقش تأثیرگذار در جامعه پذیر کردن داشته باشد و باعث شود بین اعضای گروه نمایش تعامل مناسب با همسالان برقرار شود.

وی از نمایش به عنوان واسطه تربیتی اثرگذار در تربیت مخاطب و از فعالیت‌های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نام برد که علاوه بر رشد و پرورش خلاقیت و هنر در میان کودکان و نوجوانان می‌تواند راهی برای جامعه پذیر کردن آن ها باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در ادامه به اهمیت هنر نمایش اشاره و تصریح کرد: نمایش همچنین باعث افزایش انگیزه کار گروهی و مهارت‌های فردی کودکان و نوجوانان می‌شود.

یگانه با اشاره به آثار هنرهای نمایشی، افزایش مهارت‌های اجتماعی و رشد خلاقیت در کودکان را از اهم این آثار عنوان کرد و گفت: زمینه ترغیب و تشویق کودکان و خانواده ها به سمت و سوی هنر نمایشی فراهم شود.

گفتنی است، صبح امروز هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی مرحله استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با حضور  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان و جمعی از مسوولان برگزار شد.

همچنین هشت گروه نمایشی از شهرستانهای بندرعباس، بستک، بندرلنگه و حاجی آباد در این مرحله از جشنواره حضور دارند که در نهایت، سه اثر برتر به دبیرخانه مرکزی ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =