جامعه به کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اعتماد دارد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس پیش از ظهر روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه ۱۳۹۸ با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار ویژه لارستان در این دیدار، خدمات ارائه شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را قابل ملاحظه دانست و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای سابقه‌ی طولانی در حوزه‌ی تربیت است و بر این اساس اعتماد و اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.حسنی افزود: کانون با سابقه‌ی طولانی و خدمات مؤثری که ارائه می‌دهد می‌تواند خلاء های بسیاری را در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی پرکند.


معاون استاندار فارس با توجه به وسعت، جمعیت و پراکندگی زیاد منطقه لارستان، خواستار راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های جویم، بنارویه و صحرای باغ و کتابخانه سیار روستایی در شهرستان لارستان شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هم در سخنانی با تشکر از حمایت‌های فرماندار ویژه لارستان و معاونان وی بر تعامل هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی و کانون پرورش فکری تأکید کرد.


افتخاری با بیان این‌که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لارستان از مراکز فعال استان فارس است، گفت: کودکان این شهرستان با استعداد، و در زمینه‌های مختلف همچون مطالعه، کتاب‌خوانی، نمایش عروسکی، انیمیشن و نقاشی نسبت به مراکز دیگر فعالیت خوبی دارند.
وی در ادامه به اهمیت راه اندازی کتابخانه روستایی در شهرستان لارستان اشاره کرد و کفت: روستاهای زیادی در اطراف این شهرستان وجود دارند که باید آنان نیز از فعالیت‌ها و خدمات کانون بهره‌مند شوند.


مدیر کل کانون فارس گفت: راه اندازی کتابخانه سیار روستایی علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی می تواند بنیان فرهنگی روستاها را استحکام بخشد.


منصوره تقوی فرد مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان لارستان نیز از عضویت ۳۰۰ نفراز کودکان و نوجوانان در سال جاری در گروه‌های سنی ۷ تا ۱۷ سال خبر داد و گفت: کودکان شهرستان لارستان تاکنون توانسته‌اند مقام‌های مختلفی را در سطوح استانی، کشوری و بین‌المللی کسب کنند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =