گرمسار میزبان نخستین مهرواره‌ی استانی سرود کانون سمنان

نخستین مهرواره‌ی استانی سرود آفرینش کانون پرورش فکری سمنان به میزبانی شهرستان گرمسار در فرهنگ‌سرای خورشید تابان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نخستین مهرواره‌ی استانی سرود آفرینش کانون پرورش فکری سمنان با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» به میزبانی شهرستان گرمسار با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، داوران و کارشناس ناظر مهرواره، مدیران شهرستانی دستگاه‌های اجرایی، امام جمعه، معاون فرماندار و.... پنج‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۳۹۸ در فرهنگ‌سرای خورشید تابان برگزار شد.

نوجوانان هیجان را دوست دارند

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا آرامی امام جمعه‌ی شهرستان گرمسار، ضمن خیرمقدم به مدیرکل، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری از برگزاری مهرواره به میزبانی این شهرستان، ابراز خرسندی و اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار خوب و مورد تأکید دین اسلام، کار گروهی است.

وی در ادامه افزود: معمولاً آن‌هایی که در بزرگ‌سالی، افراد شاخص و چهره شده‌اند در دوره‌ی نوجوانی، فردی منزوی و گوشه نشین نبوده؛ بلکه در کارهای گروهی، مشارکت فعالانه‌ای داشته‌اند.

امام جمعه‌ی شهرستان گرمسار تأکید کرد: روحیه مشارکت و انجام کار گروهی، انسان را از گام نهادن در مسیر خطا و گناه، حفظ و دور می‌کند.

حجت‌الاسلام آرامی با بیان این‌که نوجوانان هیجان را دوست دارند، تصریح کرد: بایست به نوجوانان یادآور شد که اولین نگاه‌شان این باشد که سرود را برای خدا و امام زمان بخوانند و سرودهای‌شان، خداپسندانه باشد و در مخاطب، اثر مثبت گذارد.

امام جمعه‌ی شهرستان گرمسار در پایان خاطرنشان کرد: نوجوانان سرودی بخوانند که ثمره و نتیجه‌ی خوبی در برداشته باشد و با در نظر داشتن مفاهیمی مانند انقلاب، شهدا و .... به خوانش سرودهایی شاد اهتمام کنند.

علی همتی معاون فرماندار شهرستان گرمسار نیز ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی روزی خوب برای تمامی اعضا و مربیان، اظهار داشت: فلسفه‌ای که برای کانون تعریف شده از سوی مربیان کانون پرورش فکری گرمسار برای قشر کودک و نوجوان با هدف هدایت آن‌ها در مسیری صحیح به خوبی اجرا می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان گرمسار در پایان از مدیرکل و مجموعه‌ی کانون پرورش فکری که توانسته نقش تربیتی و انتقال آموزه‌های دینی را به خوبی در مخاطبان کودک و نوجوان خود ایفا کند، قدردانی کرد.

فروهر معدنی معاون فرهنگی و مدیر اجرایی مهرواره‌ی سرود کانون استان سمنان نیز ضمن خیرمقدم به میهمانان و مدعوین به اهداف مهرواره و روند اجرای آن در مراکز فرهنگی‌هنری، اشاره و از تشریک مساعی دستگاه‌ها در شهرستان و برگزارکنندگان آن، قدردانی کرد.

وی هم‌چنین اظهار داشت: بیش از ۳۵۰ عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان در این مهرواره شرکت کردند که پس از داوری مقدماتی، تعداد ۱۲۵ عضو در قالب هشت گروه سرود از میان ۱۷ گروه به رقابت با یک‌دیگر می‌پردازند.

گفتنی است، حوزه هنری استان سمنان، فرمانداری، شهرداری، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار به‌عنوان شرکای فرهنگی، کانون پرورش فکری را در برگزاری این مهرواره، هم‌راهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =