کد خبر: 293934
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
بازدید 610
  بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از موسسه فرهنگی هنری سرای یاران بصیر

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از موسسه فرهنگی هنری سرای یاران بصیر در شهر گرگان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون باحضور در دفتر موسسه سرای یاران بصیر از ظرفیت‌های فرهنگی هنری این موسسه که با تلاش جمعی از جانبازان و ایثارگران شهر گرگان تشکیل شد، بازدید کرد.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از آنها که این فضای فرهنگی را مهیا کرده اند و گامی موثر در مسیر توسعه فرهنگ شهر گرگان و استان گلستان برداشته اند، گفت: توجه به مقتضیات فرهنگی روز جامعه و انتقال تجربیات به کودک و نوجوان یکی از اهداف کانون بوده که می‌‎تواند فصل جدید از همکاری با این موسسه را آغاز کند.

وی همچنین در بازدید از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست موسسه سرای یاران بصیر اعلام کرد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان آمادگی خدمت‌رسانی به تمامی کودکان بی‌سرپرست و مستعد این مرکز را در مناسبت های مختلف دارد.

یادآوری می شود پیش از این موسسین موسسه فرهنگی هنری یاران بصیر با حضور در اداره کل کانون پرورش فکری آمادگی خود جهت  هرگونه همکاری مشترک را اعلام کرده بودند.

گفتنی‌است موسسه فرهنگی هنری سرای یاران بصیر به مدیر مسئولی جانباز سرافراز  «محمد صادق روشنی» در شهرستان گرگان مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان محروم می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =