کد خبر: 293977
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
بازدید 457
محفل ادبی جوانه در کانون پرورش فکری دهاقان برگزار شد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر دهاقان گفت: روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه محفل ادبی جوانه در کانون پرورش فکری با حضور اساتید انجمن ادبی ققنوس دهاقان و جمعی از والدین و اعضاء کودک و نوجوان کانون برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،ناهید حسینی با بیان این خبر اظهار داشت: این محفل با هدف خواندن آثار ادبی کودکان و نوجوانان و تشویق و ترغیب و همچنین پرورش استعدادهای ادبی آنان برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین در این محفل ادبی نگار فاتحی کلاس دوم کوچکترین عضو و زهرا محمد زمانی کلاس دهم رشته انسانی بزرگترین عضو کانون پرورش فکری نیز حضور داشتند و آثار خود رابرای حاضران خواندند.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر دهاقان در ادامه اضافه کرد: در این محفل ادبی همچنین از آقایان مهدی دانشوریان و متین دانشوریان و خانم ها راضیه عطایی، مریم جهانگیری در زمینه داستان و خانم ها حدیث مختاریان و ساده قاسمپور در زمینه شعر توسط اساتید انجمن ادبی ققنوس تقدیر به عمل آمد.

ناهید حسینیان در ادامه اضافه کرد: در این محفل ادبی فرصتی پیش آمد تا والدین اعضاء کانون نیز آثار خود را بخوانند تا این آثار نیز توسط اساتید و دیگر اعضاء مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این محفل شاهنامه خوانی استاد نقوی و خواندن بخشی از داستان بلند نوشته آقای دکتر سید عباس میرباقری با توصیفات زیبا از پیشینه دهاقان در قالب داستانی با موضوع زیارت بود که اعضاء را با آداب و رسوم شهر به خوبی آشنا کرد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر دهاقان در ادامه افزود: حضور سرکار خانم اسدیان مسئول آموزش ابتدایی شهرستان، محمد زمانی رئیس انجمن خوشنویسان دهاقان، خانم دکتر میرباقری فرد و آقای دکتر میرباقری از اعضاء سابق شورای شهر در کنار کودکان و نوجوانان کانون و تشویق و تقدیر آثار اعضاء و رابط ادبی دهاقان از دیگر بخش های این محفل ادبی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =