کد خبر: 293994
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
بازدید 583
دیدار مدیران کل بنیاد شهید و کانون پرورش فکری استان زنجان

دیدار مشترک علی کاظمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان که روز دوشنبه در محل کانون صورت گرفت.

به گزاش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ در دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که روز دوشنبه به همراه معاونان و همکاران با علیرضانوری مدیر کل کانون پرورش فکری صورت گرفت بر لزوم خدمت به خانواده شهدا و دیدار با آنان، تاکید و عنوان شد: هر کس بر اساس جایگاه و وظیفه‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده‌ دارد و به عنوان عضوی از جامعه‌ای که خون شهدا آن را پابرجا نگه داشته، وظیفه دارد به همسران و  فرزندان شهدا خدمت کند و در این راه از هیچ کوششی فروگذاری نکند.

نوری در این دیدار با تاکید بر دعوت از فرزندان شهید به عضویت در کانون، حضورشان را فرصت مغتنمی برشمرد که زمینه را بیش از پیش برای ادای دین به خانواده شهدا فراهم می‌کند.

مدیر کل کانون زنجان در ادامه خدمت رسانی به فرزندان شهیدان سرفراز را از جمله برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برشمرد و گفت: خدمت به فرزندان شهدا و ارائه خدمات به آن ها همواره مورد توجه کانون بوده و هدف ما کشف و پرورش استعدادهای این کودکان در زمینه های ادبی و هنری است تا مسیرزندگی بهتری را رقم بزنیم و زمینه ترویج فرهنگ وسیره شهدا را فراهم کنیم.

همچنین علی کاظمی مدیر کل بنیاد شهید استان، نقش مربیان کانون پرورش فکری را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان مهم عنوان کرد و حرکت در مسیر اهداف و ارزش‌های والای شهیدان را از اولویت‌های کانون خواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =