آغاز مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون در مازندران

مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، 25 و 26 آذر ساری میزبان 11 اثر برگزیده نمایشی مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران است که این رویداد فرهنگی هنری با استقبال عموم علاقه‌مندان همراه بود.

این جشنواره با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» در سه بخش نمایش زنده، زنده_عروسکی و عروسکی  در حال برگزاری است.

بر این اساس، 11 اثر نمایشی طی 2 روز قرار  است به اجرا بپردازند تا با رای هیات داوران سه برگزیده نهایی به دبیرخانه کشوری جشنواره معرفی شوند.

 اما 25 آذر،  8 گروه نمایشی با عناوین؛  مامان ماشینی از مرکز شماره یک ساری- محاکمه پنهان از مرکزنوشهر-زرد نخودی، سبزکشمشی از مرکز پل سفید – فنگوش از مرکز بهشهر - کباب کلاغ از مرکز چالوس - کارآگاهان مدرسه از مرکز کتالم- خورشید بازمی گردد از مرکز شماره 2 ساری-  پری آب ها از مرکز گلوگاه آثار خود خود را به روی صحنه بردند.

26 آذر نیز سه اثر با عناوین:  قلب مترسک از مرکز رامسر - خان هفتم از مرکز شماره 2 ساری - مهمان جامانده از مرکز بابل به اجرا می پردازند و بعد از ظهر نیز در مراسم اختتامیه، برگزیدگان معرفی خواهند شد.

داوری جشنواره استانی را سه نفر از هنرمندان و فعالان هنرهای نمایشی مازندران و کشور  هم‎چون: رجب علی فلاح حسن آبادی - سعید زین العابدینی و مهدی رمضانی بر عهده دارند.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایش کانون در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود و پس از برگزاری مرحله استانی از هر استان سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =