برپایی کارگاه‌های فرهنگی هنری برای نوجوانان کانون اصلاح و تربیت گرگان

مربی کتابخانه سیار شهری کانون گرگان در راستای تقویت مهارت‌های مثبت اجتماعی و فعالیت‌های کتاب‌محور، کارگاه‌های متنوعی ویژه‌ی مددجویان کانون اصلاح و تربیت برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان؛ در این برنامه که در راستای تحقق ماموریت کانون در خصوص ایجاد زمینه‌های رشد و پرورش توان فکری، کشف و شکوفایی استعداد، خلاقیت و ذوق هنری و ادبی نوجوانان انجام گرفت، مهدی بیاریان،مربی کتابخانه سیار شهری به‌همراه مسوول روابط عمومی کانون با حضور در کانون اصلاح و تربیت برای نوجوانان فعالیت‌های گوناگونی انجام دادند.

در این روز  ابتدا معرفی کتاب که یکی از فعالیت‌های محوری کانون است برای نوجوانان انجام شد و پس از خوانش بخشی از کتاب، تعدادی از آنها جهت خواندن به مددجویان حاضر اهدا شد.

در بخش دوم این برنامه مربی کتابخانه سیار شهری برای نوجوانان حاضر، کتاب «بشنو از نی»  را به‌صورت قصه بیان کرد و در ادامه کارگاه نقاشی با موضوع «شب یلدا» برگزار شد که در این قسمت، مددجویان حاضر آرزوهای خود را نیز به تصویر کشیدند.

کارگاه " کاردستی" بخش پایانی این برنامه بود که در آن نوجوانان با تکنیک‌های ساختن برخی از کاردستی‌ها آشنا شدند.

گفتنی‌است کتاب‌خانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرگان به‌مدت سه سال است که هر دو هفته یک‌بار در کانون اصلاح و تربیت حضور یافته و با اجرای برنامه‌های مستمر فرهنگی، ‌هنری و ادبی نقش موثری در دست‌یابی به توانایی و دانایی مددجویان ایفا می‌نماید. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =