کودکان و نوجوانان هنرمند در این جشنواره شناخته می شوند / کشف و پرورش استعدادهای اعضا و مربیان در اولویت است

نشست خبری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با حضور مسﺋولان این رویداد و جمعی از خبرنگاران در مرکز شماره 2 کانون بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، صبح امروز 26 آذرماه 1398 در این نشست سمیه رسولی مدیر کل کانون استان ، محسن حلوایی مسﺋول دبیرخانه و کارشناس هنری و لیلا منصوری نژاد رابط جشنواره و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند ؛ ابتدا سمیه رسولی با اشاره به حضور حداکثری استعدادهای درخشان کودک و نوجوان از سراسر مراکز فرهنگی هنری کانون استان – برگزاری جشنواره را ایجاد بستری برای سنجش و بازخورد آموزش های سالیانه در راستای هنر نمایش و فراهم کردن فضایی مناسب جهت کسب و تبادل تجربه و افزایش دانش نظری و مهارت های فردی و اجتماعی اعضا دانست.

رسولی با تاکید بر شعار جشنواره (نمایش - تمرین زندگی - ساختن آینده )هنر نمایش را ابزاری هنرمندانه در جهت فراگرفتن ارزش های اخلاقی ، تعامل مناسب کودکان و نوجوانان با همسالان ، افزایش اعتماد به نفس و افزایش کار گروهی و مهارت های فردی و همچنین شیوه ای هوشمندانه برای انتقال مفاهیم و تجربه زندگی بیان کرد.

محسن حلوایی مسﺋول دبیرخانه و کارشناس هنری کانون استان ضمن تشریح جزئیات و برنامه های هجدمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری طی روزهای 27 و 28 آذرماه 1398 و پاسخگویی به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران گفت:یکی از اهداف برگزاری این جشنواره خلق موقعیتی موثر برای تشویق ذوق و سلیقه اعضاء و ایجاد انگیزه در علاقه مندان به این رشته است و بنابراین جشنواره استانی هنرهای نمایشی کانون بوشهر با حضور 8 گروه نمایشی از مراکز بوشهر ، خورموج ، دیلم ، سیراف ، برازجان ، دیر و کاکی در سالن آفرینش های مرکز شماره 2 برگزار می شود.

حلوایی افزود:مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر طی روزهای 27- 28آذرماه در سالن آفرینش های مرکز شماره 2 کانون بوشهر برگزار می شود..

و مرحله کشوری این دوره از جشنواره هنرهای نمایشی کانون براساس اعلام فراخوان نیز قرار است 26-29 فروردین 1399 برگزار شود.

لیلا منصوری نژاد رابط جشنواره نیز پس از تبیین و تشریح مراحل بازبینی و استقبال مراکز برای حضور در جشنواره و با توجه به شیوه های اجرایی نمایش مخاطبان را گروه سنی 6-18 سال معرفی و اظهار کرد این رویداد در بخش نمایش(زنده عروسکی) و در قالب اجرای صحنه ای و تلفیقی بین بازیگر و عروسک برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =