نخستین مهرواره سرود «آفرینش» در کانون استان قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین از برگزاری مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود «آفرینش» با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در مجتمع کانون استان قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، «مژده اروجی» از برگزاری مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود «آفرینش» با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در تاریخ 5 دی 1398، در مجتمع کانون استان قزوین خبر داد.

وی افزود:در این مهرواره که با شعار «آینده ساختنی است» برگزار می‌شود، 5 گروه مختلف در دو بخش «سرود نمایش» و «نماهنگ» با هم به رقابت می‌پردازند تا از این میان آنان سه گروه به عنوان برگزیدگان استانی، انتخاب و به اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون معرفی شوند.

پس از آن، آثار برگزیده مهرواره‌های استانی به دبیرخانه مرکزی این رویداد ارسال و از سوی هیئت داوران بررسی می‌شود و در پایان هفت گروه برگزیده پایانی وارد مرحله کشوری خواهند شد.

داوری این مهرواره را فرامرز نصیری،مهدی احمدی و مهدی مردانی از کارشناسان و فعالان موسیقی استان قزوین بر عهده دارند.

اروجی هدف از برگزاری این مهرواره را تقویت توانمندی کارگروهی و مشارکتی و افزایش نشاط و همدلی بین اعضا، شناسایی و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌افزایی و پایدارسازی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون دانست.

یادآوری می‌شود مرحله کشوری «مهرواره سرود» کانون از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ با میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =